czwartek, 27 października 2016

Makaron z warzywami :)

Dziś żytni makaron z warzywami , bo potrzebowałam rozgrzewki w ten chłodny dzień ;)

Po raz kolejny bardzo prosto:)

Warzywa duszone to: cukinia, pieczarki i por
Najpierw podsmażąmy a po chwili dusimy do miękkości, gdy są już gotowe na patelnie dodaję ugotowany makaron i posypuje natką pietruszki, koperkiem i szczypiorkiem :)))

Proste? Nawet bardzo i zdrowe:)
Z makaronu przez długi czas rezygnowałam, a jeśli już to robiłam wersje podobne do spaghetti...


Ciężko było mi dobrać warzywa do makaronu, a makaron lubie bardzo;)

A jakie Wy warzywa lubicie dodawać do makaronu ? :)
Chętnie zainspiruję się Waszymi pomysłami i potestuje różne inne wersje :D

4 komentarze:

  1. ja uwielbiam makaron ze szpinakiem i czosnkiem! ewentualnie pomidory :D Mistrzostwo swiata! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Dominika, szpinak i czosnek to świetne połączenie :) uwieliam teeez :) a pomidorki juz zwykle w zestawieniach ala spaghetti;)

      Usuń
  2. proste i smaczne, znakomita propozycja. :) uwielbiam makaron.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej , ja róznież choć nieco ograniczam, bo próbuję zgubić co nieco :) ale wykluczyć- nie ma mowy :D

      Usuń