środa, 24 sierpnia 2016

Dzien 3 , dziennik start ;)

Hej


Post ten wrzucam późno bo jest 22:30 :)
Uznałam ze warto samej sobie włączyć wirtualny doping w postaci mierzalności efektów które mam nadzieje niedługo nadejdą;)
jeśli ktoś ma ochotę dołączyć do mojej zmiany - jedzenia i ilości spalanych kalorii - zapraszam serdecznie :)
w kupie siła hehe;)
To mój 3 dzień odkąd zaczęłam zmieniać nawyki... Te dietetyczne i wprowadzam ćwiczenia do mojego rozkładu dnia:)
Po co I dlaczego?
Nie chce aby moje ciało zestarzało się przedwcześnie przez moje zaniedbania... Chce Aby służyło jak najlepiej Bo bez niego Nic nie zdziałam :)
około 4 lat temu rzuciłam fajki I waga poszybowała ok 10 kg w gore, z biegiem czasu doszły kolejne kg... Ogólnie chce poczuć się lżejsza o około 20 kg , choć wiem ze to nie stanie się szybko... Zresztą chce zrobić to sukcesywnie i zdrowo..:) trzymajcie kciuki I dołączajcie do mnie :) do następnego ..!

Moje prywatne wsparcie :
 i po treningu woda z cytrynka i syropem a agawy ;)
Dobrej nocki;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz